PANIGALE R FINAL EDITION

Kada kraj ispriča celu priču...
Finalna verzija Superquadro mašine dolazi od 1299 Superleggera motora sa 209HP pri 11.000 RPM i 14.5 KGM na 9.000 RPM. Zahvaljujući stvarno velikoj snazi I težini od samo 168kg, finalna verzija dostiže odnos snaga/težina od 1.24 HP/kg

OPŠTE INFORMACIJE

Tip Superquadro: L-dvocilindricni, 4 ventila po cilindru Desmodromic, vodeno hladenje.
Zapremina 1285cc
Precnik x hod 116 x 60.8mm
Kompresija 13.2:1
Snaga 154 kW (209,4 KS) @11.000 O/min
Obrtni momenat 142 Nm (14,5 kgm) @9.000 O/min
Ubrizgavanje Elektronski sistem ubrizgavanja goriva Mitsubishi. Dve dizne po cilindru.Elipsasto kućište leptira gasa sa poboljšanim usisnicima. Ride-by-Wire sistem.
Izduvni sistem 2-1-2 titanijumski sistem sa dva katalizatora i dve lambda sonde, dupli titanijumski izduvni završeci.
Emisija gasova Euro 4

PRENOS

Menjac 6 brzina sa DQS (Ducati Quick Shift) gore/dole.
Odnos menjaca 1=37/15 2=30/16 3=27/18 4=25/20 5=24/22 6=23/24
Primarni prenos Odnos pogona 1.77:1
Zadnji prenos Lanac, prednji zupcanik 15; zadnji zupcanik 39
Kvacilo Hidraulicno kvacilo sa protiv-proklizavajucom funkcijom.

ŠASIJA

Ram Aluminijumski, monblok.
Osovinski razmak 1443mm
>Bocni nagib 24°
Prednje ogibljenje Öhlins NIX30 43mm sa TiN, potpuno podesiva usd viljuška.
Hod prednjeg ogibljenja 120mm (4.72in)
Prednja kocnica 2 x 330mm polu-plivajući diskovi, sa radijalno postavljenim Brembo Monobloc M50 4-klipnim kleštima,i cornering ABS sistemom.
Prednji tocak 3-kraki kovani od lake legure 3.50″ x 17″
Prednja guma 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Zadnje ogibljenje Potpuno podesivi Öhlins TTX36 mono amortizer sa titanijumskom oprugom, aluminijumska jednostrana viljuška.
Hod zadnjeg ogibljenja 130mm (5.12in)
Zadnja kocnica 245mm disk, 2-klipna plivajuća klešta sa ABS-om.
Zadnji tocak W oblik kovani 3-kraki od lake legure 6.00″ x 17″
Zadnja guma 200/55 ZR17 Pirelli Diablo Supercorsa SP.
Zapremina rezervoara 17l (4.5 gallon US)
Težina motora 168Kg
Težina motora sa svim tecnostima 190kg
Visina sedišta 830mm
Boje Trikolore crvena-bela-zelena
Instrumenti TFT displej u boji
Standardna oprema Režimi vožnje, Režimi snage, Ducati Safety Pack (Cornering ABS Bosch + DTC EVO), Ducati Quickshift menjač (DQS) gore/dole, Ducati Traction Control EVO (DTC EVO), Ducati Wheelie Control EVO (DWC EVO), Kontrola motornog kočenjea- Engine Brake Control (EBC), Ride by Wire (RbW), Ducati Data Analyzer (DDA+) sa GPS-om koji prikazuje nagib u krivinama, Automatsko prepoznavanje konačnog izveštaja, Akumulator Li-ion, Pomoćni tasteri, Brzo podešavanje DTC, DWC, EBC. Klipnjače i ventili od titanijuma, Radilica balansirana tungstenom, Kovani aluminijumski točkovi Marchesini, Titanijumski izduvni sitem Akrapovič sa homologacijom.
Garancija 2 godine bez obzira na predenu kilometražu

RACING I ISKUSTVO

RACING