Multistrada 1200 D|Air

Nova Multistrada 1200 S D’air ima integrisan inteligentan sigurnosni sistem, povezan preko Wi-fi konekcije sa vazdušnim jastucima smeštenim u specijalnoj D|air® Street Ducati odeci. Tehnološki univerzitet u Becu (TU-Wien) dodelio je motoru Ducati Multistrada 1200 S D’air prestižnu nagradu nazvanoj po profesoru Ferdinandu Porsche-u. Ovo je prvi put da je jedna takva cast dodeljena fabrici motora. Multistrada 1200 S D’air je prvi motocikl na svetu koji poseduje integrisan sistem vazdušnih jastuka i koji se aktivira pri velikoj brzini preko Wi-fi konekcije. Motocikl je opremljen senzorima, koji su idealno pozicionirani, i koji prate dinamicno ponašanje motocikla i aktiviraju air bag sistem u slucaju potrebe. Nova Multistrada 1200 S D|air obeležila je važno poglavlje u tehnološkim inovacijama i sigurnosti u vožnji dodajuci ovaj inteligentan sistem koji je integrisan u šasiji, i bežicno ga povezujuci sa Ducati D|air® jaknom opremljenom vazdušnim jastucima koju je dizajnirala kompanija Dainese. Multistrada D|air system koji se nalazi na motociklu, aktivira vazdušne jastuke na jakni vozaca i suvozaca za 45 milisekundi, i na taj nacin smanjuje rizik od povreda prilikom pada.

OPŠTE INFORMACIJE

Tip Ducati Testastretta DVT, L-dvocilindrični, 4 ventila po cilindru, Dual Spark, vodeno hlađenje.
Zapremina 1198.4cc
Prečnik x hod 106 x 67.9mm
Kompresija 12.5:1
Snaga 160KS (117,7 kW) @9500 O/min
Obrtni momenat 136 Nm (13,9kgm) @7500 O/min
Ubrizgavanje Bosch elektronski sistem ubrizgavanja goriva, elipsasto kućište leptira gasa, sistem Ride-by-Wire, ekvivalentni diametar 56mm.
Auspuh Izduvni sistem od nerđajućeg čelika sa katalizatorom, 2 lambda sonde.
Emisija gasova Euro4

PRENOS

Menjač 6 brzina
Odnos menjača 1=37/15 2=30/17 3=27/20 4=24/22 5=23/24 6=22/25
Primarni prenos Odnos pogona 1.84:1
Zadnji prenos Lanac, prednji zupčanik 15, zadnji zupčanik 43
Kvačilo Hidraulično kvačilo sa protiv-proklizavajućom funkcijom.

ŠASIJA

Ram Cevasti čelični Trellis ram.
Osovinski razmak 1556 mm (61.26 in)
Bočni nagib 25°
Prednje ogibljenje Sachs 48mm potpuno podesiva usd viljuška. Elektronska kompresija i rebound sa Ducati Skyhook suspension (DSS).
Hod prednjeg ogibljenja 200 mm (7.9 in).
Prednja kočnica 2 x 320mm polu-plivajući diskovi, sa radijalno postavljenim Brembo klipnim čeljustima sa ABS-om.
Prednji točak Tubless zičani aluminijumski 3" x 19"
Prednja guma 120/70 19" Pirelli Scorpion Trail II ili opciono Pirelli Scorpion Rally.
Zadnje ogibljenje Potpuno podesiv Sasch amortizer sa elektronskom kontrolom kompresije i rebound damping sistemom. DSS. Aluminijumska obostrana viljuška.
Hod zadnjeg ogibljenja 200 mm (7.9 in)
Zadnja kočnica 265mm disk, 2-klipna plivajuća čeljust sa ABS-om.
Zadnji točak Tubless žičani aluminijumski 4.5" x 17"
Zadnja guma 170/60 17" Pirelli Scorpion Trail II ili opciono Pirelli Scorpion Rally.
Zapremina rezervoara 30 l (7.9 US gal).
Težina motora 225 kg (496 lb)
Težina motora sa svim tečnostima 254 kg (560 lb)
Visina sedišta Fiksno 870 mm ili opciono sedište 890-850 mm
Boje Siva (Phantom Grey), Bela (Star White Silk), Crvena (Ducati Red)
Instrumenti TFT displej u boji 5"
Standardna oprema Režimi vožnje, režimi snage, Ducati Safety Pack (Bosch Cornering ABS + DTC), Ducati Skyhook Suspension Evo, Ducati Wheelie Control, Cruise control, Full led far sa Ducati svetlima za skretanje, Hands free, pozadinsko osvetljenje prekidača na volanu, Ducati Multimedia Sistem, full kolor TFT ekran, priprema za sistem protiv krađe.
Garancija 2 godine bez obzira na pređenu kilometražu

RACING I ISKUSTVO

RACING