Monster 821

Novi Monster 821 je primer sofisticiranosti i modernog dizajna, a sve zahvaljujući svojoj avangardnoj tehnologiji i najkvalitetnijim materijalima. Performanse i prefinjenost ovogTestastretta 11° motora, tri različita režima vožnje, komfor podesivih sedišta i mesto za saputnika, čine Monster 821 idealnim motociklom za svaku priliku. Sa Monsterom, dizajn je bez ikakve sumnje, dizajn prave ikone, a zabava bez granica. Potreban je samo jedan pogled da bi se uočili svi elementi koji zajedno stvaraju legendarni Monster: muskularne, sportske linije, zaobljena prednja svetla, visoke tablice, kompaktan, ali ujedno i moćan metalni rezervoar. Nepogrešiv “minimalistički” dizajn odaje utisak da se ispred tebe nalazi samo motor, okvir, rezervoar i sedište – i ništa više. Personalizuj tvoj stil Napravi korak dalje sa tvojim Monsterom, i prilagodi legendarni dizajn sa tri različita paketa za personalizovanje motocikla. Svaki paket je napravljen tako da poboljša tvoje iskustvo pri vožnji, i uključuje elemente dizajna koji najviše odgovaraju tvom stilu. Unapredi tvoje Monster iskustvo i izrazi tvoju ličnost sa jednim od navedenih paketa: Spot, Touring ili Urban.
BOJE:
Zuta
Crvena
Crna

GALERIJA

OPŠTE INFORMACIJE

Tip Testastretta 11°, L-dvocilindricni, 4 ventila po cilindru Desmodromic, vodeno hladenje
Zapremina 821.1cc
Precnik x hod 88 x 67.5mm
Kompresija 12.8:1
Snaga 112KS (82.4 kW) @9250 O/min
Obrtni momenat 89.4 Nm (9,1kgm) @7750 O/min
Ubrizgavanje Elektronski sistem ubrizgavanja goriva, sa kucištem leptira gasa od 53 mm, sistem Ride by Wire
Izduvni sistem 2-1 auspusi male težine od nerdajuceg celika sa katalizatorom i dve lambda sonde.
Emisija gasova Euro3

PRENOS

Menjac 6 brzina
Odnos menjaca 1=37/15 2=30/17 3=28/20 4=26/22 5=24/23 6=23/24
Primarni prenos Odnos pogona 1.85:1
Zadnji prenos Prednji zupcanik 15, zadnji zupcanik 46
Kvacilo APTC papucica, hidraulicno kvacilo sa protiv-proklizavajucom funkcijom.

SAŠIJA

Ram Cevasti celicni Trellis ram
Osovinski razmak 1.480 mm (58.3 in)
Bocni nagib 24.3°
Prednje ogibljenje 43mm viljuška
Hod prednjeg ogibljenja 130mm (5.1in)
Prednja kocnica 2 x 320 mm diskovi, sa radijalno postavljenim Brembo Monobloc M4-32 4-klipnim celjustima, aksijalna pumpa sa podesivom polugom, ABS
Prednji tocak 10-kraki od lake legure 3.50" x 17"
Prednja guma 120/70 ZR17 Pirelli Diablo Rosso II
Zadnje ogibljenje Amortizer sa višestrukim podešavanjem tvrdoce , progresivnim vešanjem smeštenim na jednostranoj zadnjoj viljušci.
Hod zadnjeg ogibljenja 140 mm (5.5 in)
Zadnja kocnica 245mm disk, 2-klipna celjust (ABS)
Zadnji tocak 10-kraki od lake legure 5.50" x 17"
Zadnja guma 180/60 ZR 17 Pirelli Diablo Rosso II
Zapremina rezervoara 17,5l (4.6 US gal)
Težina motora 179.5 kg (395.7 lb)
Težina motora sa svim tecnostima 205.5 kg (453 lb)
Visina sedišta 785-810 mm (30.9-31.8 in)
Boje
Zuta
Crvena
Crna
Instrumenti LCD displej
Standardna oprema Režimi vožnje, režimi snage, DSP Ducati Safety Pack (ABS + DTC), Ride by Wire sistem, rukohvati za saputnika, priprema za sistem protiv krade i DDA.
Garancija 2 godine bez obzira na predenu kilometražu

RACING I ISKUSTVO

RACING